2015. május 25., hétfő

Kritika - Szerelem a neten #2

Hy everybody! Itt vagyok a második kritikával is, elég sok érkezett (mint láthattátok a várólistán), úgyhogy nem tudom mikorra leszek kész minddel.

Dorothy



Író:Ropi

Design:


Fejléc:
Hát be kell, hogy valljam nem nagyon tetszik. Tehettél volna bele valami egyedi-félét, mert így...egy nagy semmi. Körülbelül. Jó, mind a két kép jellemzi a lány, mert egész nyáron a gép előtt ült, és a gondolatai összezavarodtak. Ezek jók, nincs velük semmi baj. De nekem nem áll össze az egész. Egyszerűen nem tetszik. 
10/5

Sablon és modulok:
Be vallom, ez sem tetszik. (Jó, bár az enyém sem egy "hűű, de gyönyörű".) Mondjuk a szavazásoknál nem látom, hogy mennyien szavaztak rá. A chat-nél lehetett volna egy kicsit sötétebb rózsaszín színű amibe írnak.(Nem tudom, hogy direkt így tervezted-e...) 
Az előbb már leírtam, hogy az én design-on sem valami csoda, de az enyém csak most nyílt, a tied meg már 2014 óta megvan.  Én már változtattam volna a design-on.:) 
10/5

Történet:

Történet:
Nagyon tetszik! (Mellesleg már nagyon régóta olvasom a blogod.) Tettél bele egy kis mindennapit, gondolok itt a szerelemre, és egy nem mindennapit is, itt pedig az Internetes szerelemre. 
Nem tudok róla mást mondani, nagyon tetszik!:)
10/10

Összesen: 30/20

Egy nagyon jó blog, szerintem megéri folytatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése