2015. május 28., csütörtök

Kritika - Ablakomba besütött a holdvilág #3

Sziasztok:)
Itt is lennék a harmadik kritikámmal, amelyet Facebookon keresztül kértek tőlem.

Dorothy


Író: Cristal Lynn 


Design:

Fejléc:
Azta. Amikor ezt megláttam, leesett az állam. Ne haragudj, de szörnyű. 
Először is. Ott van az az óra. De minek? Dísznek? Ezeket fejléc alapokra szokták tenni. Aztán azon, egy kéz. Khm... Az minek oda?:D 
Szürke, barna, fekete, fehér, piros...Hány szín van a fejlécedben? 
Szerintem azonnal(!!!) változtass rajta!!!
10/4

Sablon és modulok:
Hát, nem nagyon tudok mást mondani, csak azt mint amit a fejlécre. Ez is szörnyű! Legelsőnek beteszed az "Információ"-t, majd az "Üdv..." modult. Először az "Üdv..."!!! Aztán a ".", majd a "Menü". Na, az "Üdv..." után kellene jönnie a "Menü"-nek, de mindegy. A többi rendben van.
10/5

Történet: 

Történet:
Meg kell mondjam,hogy tetszik. Az egész történet amely a néptáncról, a hagyományőrzésről szól. Már 5 éve néptáncra járok, de a jövő évben bejeztem (a tanulás miatt, inkább arra fogok figyelni). 
Még soha nem láttam ehhez hasonló blogot (pedig nagyon sok "helyen" jártam már). Egyedi. És tetszik. Nem tudok róla mást mondani.
10/10

Összesen: 30/19

Nagyon jó blog, megéri folytatni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése