2015. május 25., hétfő

Kritika - Castle Of Murders #1

Sziasztok! Itt vagyok az első rendeléssel és örömmel vettem észre, hogy már négy jelentkező van! Köszönöm, hogy ennyire aktívak vagytok.:)


Dororthy


Író: Nemo

Design:

Fejléc:
Nagyon-nagyon tetszik, pedig nem szeretem a régiességeket, és a fejléceden szinte csak azok vannak. A betűtípus is nagyon tetszik, a lány is aki rajta van. Ami pedig nem tetszik, hogy a dátum belelóg a lányba egy kicsit. Ne haragudj, de kiszúrta a szemem ezt az apró hibát, amitől nekem ott lent nem nagyon tetszik, de amúgy gratulálok a készítőjének!
10/9

Sablon és a modulok:
Be kell, hogy valljam, ebben már több "hibát" is észrevettem. Először is, a menüknél betehetnél több menüpontot, hogy ne árválkodjon ott az az egy. Aztán, az információknál miért nincs semmi? Nincs információ a blogról? Esetleg nem tudsz mit írni? Írd oda, hogy mikor hoztad létre a blogot, hogy te írod (szóval a neved), ki csinálta a designt, ki készítette a fejlécet, mikor akarod bezárni a blogot. 
Majd ott legalul, az a Sherlyn Lawson kép, az miért van ott? Jó, nem én mondom meg, hogy mit tegyél ki, de akkor írj róla valamit, hogy ő a főszereplő vagy bármit. 
10/6

Történet:

Történet:
Tudni kell rólam, hogy én nem a kinézetet nézem meg legelsőnek, hanem valahol megkeresem a "A történet röviden" vagy a "Kedves látogató!" modult. Esetedben az utóbbit. Elolvasom, hogy miről szól a történet és csak utána nézek körül, hogy milyen a design, a fejléc és végül a történet. Nos, az volt a véleményem, hogy nem lesz olyan jó történet mert "Castle Of Murders - Gyilkosságok Kastélya" ezzel kezdődött. Hát nem nagyon szeretem a gyilkolós történeteket, nem szoktam nézi se őket, se olvasni. De be kell valljam, nagyon de nagyon tetszik és ha így folytatod, szerintem fel is iratkozom hozzád. (Vagy a blogodra, mindegy.:D)
Imádom az olyan történeteket amelyek egy levéllel kezdődtek és ez is ezzel kezdődött. Nem tudom, hogy mit mondhatnék róla, nem tudok benne találni semmilyen hibát, nagyon tetszik a történet.
10/10

Összesen: 30/25

Egy nagyon jó blog, szerintem megéri folytatni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése