2015. május 28., csütörtök

Kritika - Az álarc mögött #4

Sziasztok! Itt is lenék a negyedik kritikával és mint láttam 8 kritika vár még rám (ezen kívül).
Szerintem nyárra kész leszek minddel.:)

Dorothy


Design:

Fejléc:
Nagyon tetszik, a körben a képek, az a vár, a hokizó emberke. Nagyon jó! Nem tudok mást mondani róla, nincs benne hiba!:)
10/10

Sablon és modulok:
Ez is nagyon tetszik, a "Fülszöveg"-nél az hogy le lehet görgetni (remélem érted:D) és a felette lévő GIF is nagyon tetszik.
az információknál is az, hogy lehet görgetni, a menünél az, hogy ha rámegyek az egyikre akkor az jobbra megy, ha rámegyek a másikra akkor balra. Tök jó!:D
És aztán eljött a "Chat" ami a lejobb (legalábbis nekem) a blogban. Annyira imádom az olyan modulokat, amiknél egy kép van és amikor rá visszük az egeret be jön, mondjuk egy fülszöveg vagy ilyesmi. És a te blogodban ilyen van, csak a Chat-nél.:) Ez is nagyon tetszik! Szerintem nem dicsérem tovább.:D (Pedig lenne mit...)
10/10

Történet:

Történet:
Elolvasom a fülszöveget.
- Hm, érdekesnek tűnik - mondom magamban. - Bele olvasok egy kicsit.
Aha, persze egy kicsit.:D Amikor nekikezdtem 17:23 volt. És most, amikor írom, 18:35 van. Oké, kicsit beleolvastam.:D
Nagyon tetszik! Imádom! Szerintem szereztél magadnak egy újabb feliratkozót.:)
10/10

Összesen:30/30*-*

Nagyon-nagyon jó blog és fel is iratkoztam!:) (Folytasd!:DD)

3 megjegyzés:

  1. Kedves Dorothy!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, dicsérő szavakat, és a feliratkozást is. Igazán jólesett! ^^
    Remélem, hogy a továbbiakban sem fogok csalódást okozni. :))

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mircsi!:)
      Nagyon szívesen, megérdemled!
      Én is remélem..:)

      Dorothy

      Törlés
    2. Szia Mircsi!:)
      Nagyon szívesen, megérdemled!
      Én is remélem..:)

      Dorothy

      Törlés