2015. július 11., szombat

Vigyázz! Kész! Posztolj! - Álomesküvő

Sziasztok!
Itt lennék az első Vigyázz! Kész! Posztolj! bejegyzésemmel. Remélem tetszeni fog nektek!

Szóval először is a menyasszonyi ruha, cipő, csokor stb.


Én valami különlegesre gondoltam, nem ilyen mindennapira. A képen látható ruha tetszik nekem a legjobban. Szerintem az jó benne, hogy a csípőnél a testre tapad (fogalmazás 5* :DD).
A hajamat is úgy képzeltem el mint ahogyan a képen van. Mivel az én hajammal nem lehet sok mindent csinálni, mivel frufrus vagyok. (Bár nem biztos, hogy ez az esküvőmön is így lesz.)
És a nőnek ami a nyakába van nyaklánc, én is olyanra gondoltam. Egyszerű (nekem) de nagyszerű.










Csokrokból nekem olyanok tetszenek mint ami a képe látható. Több színű virág is van benne. Ez is ugyan olyan mint az előbb a nyaklánc. Egyszerű de nagyszerű!:)
(Bocsi, hogy ilyen a kép, hogy a két oldalán van az a csík, de nem találtam olyat mint ez, csak a nélkül.)










Hát, cipőből nem találtam semmi jót. Amúgy én úgy gondolom, hogy nem lehet sok ideig magassarkúban táncolni, szóval nem magassarkúban leszek. (Bár még nem lehet tudni, hogy mi lesz addig.) És nem is nagyon fontos mivel nem nagyon látszik.

Aztán a Parish Bullban szeretném megtartani az esküvőmet, nyáron. Már jártam ott és nagyon gyönyörű!:)






Hát ez lenne az én álomesküvőm! Remélem be is fog teljesülni!

Dorothy

document.write('

(Submissions start July 1, 2015, 6:00 pm)
powered by InLinkz
');

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése