2015. július 18., szombat

Kritika - The Queen Bee Of High School

Helló!
Itt vagyok a következő kritikával, hogy még nyáron mindegyik kész legyen!:D

Dorothy


Író: Zsigus János

Design:

Fejléc:
A fejléc bal oldala nagyon tetszik, imádom az olyan képeket amin egy laptop van, könyvekkel , tollakkal és ceruzákkal. És a fejléc bal oldalán ugyan ez van! 
De ott van a jobb oldal, amiből én, nem tudok kimenni...Valakik állnak ott és az egyik ember Mikulás ruhába öltözött. Én ezt látom a képen.:D Felül pedig nem tudom, abból meg végképp nem tudtam kimenni. 
És még ami nekem nem tetszik rajta az a felirat. Ha nem tudnám a blogod nevét (olvasom) akkor nem tudnám megmondani, hogy mi a neve...(Ha csak a fejlécet nézzük.) Egyrészt szerintem rossz betűtípust választott Lyla, másrészt pedig rossz színt.(Azért csak két pontot vonok le, mert két dolog nem tetszett...)
10/8

Sablon és modulok:
Itt is csak két hibát fedeztem fel. Az oldalaknál lehetne több kis modulka (?) és a Közvélemény-kutatásnál, én nem látom, hogy kinél hány százalék van. (Pedig szavaztam a kedvencemre és ő áll az élen.:D) 
10/9

Történet:

Történet:
Nagyon jó, bár mikor elsőnek megláttam ez volt a reakcióm: - Na, megint egy unalmas gimis blog...
De mikor ellátogattam a blogodba nagyon megtetszett és rendszeres olvasód vagyok! (Bár még nem iratkoztam fel...)
10/10

Összesen: 30/27

Nagyon jó blog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése