2015. július 26., vasárnap

Bejelentés

Sziasztok!:)
Hazaértem a táborból, nagyon jó volt! Nem szeretnék írni élménybeszámolót, mert szerintem mindegy. A bejelentésem sokkal fontosabb ennél.
Hazajövet a táborból, a buszon gondolkoztam (hosszú volt az út...), hogy mi is legyen a bloggal. És rájöttem, nem érdemes folytatni.
2 hónap alatt nem sokat posztoltam, pedig nyár volt/van. Ez azért volt mert ugye nyaraltam, táborban voltam és amúgy sem tudtam volna mit kiírni.
A gépem szerelőnél volt, frissíteni kellett. Minden, de minden elveszett róla! A több mint 2000 kép is. Most mindenféléből gyűjtök, de a szerkesztéseimtől kezdve, a HTML kódokig minden elveszett.
Ti sem vagytok annyira aktívak, pedig hírdetem a blogot, mindent megteszek azért, hogy sokan eljussanak ide, de eddig 8 feliratkozót értem el, azokból pedig kb. 6 a versenyre jelentkezett és feliratkozott.
Az utolsó indokom arra, hogy bezárjam a blogot, az az, hogy sokan írták már nekem, hogy nem jók a kritikáim. Pedig próbálkoztam, szerintem sokat. Leírtam, hogy szerintem min kellene változtatni az illetőnek a blogon, de még mindig ugyan az volt a véleménye az embereknek.
Egyszóval, nem ér szerintem semmit a blog.

Úgyhogy, bezárom! 

Köszönöm ezt a 8 feliratkozót, köszönöm, hogy ennyien rendeltetek kritikát, de akiknek eddig nem írtam meg, annak már nem is fogom! 
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése