2015. június 10., szerda

Kritika - IMPOSSIBLE #6

Sziasztok!
Pár napja már nem volt bejegyzés (pontosabban egy hete) ezért arra gondoltam, hogy hozok ma is egy kritikát, mivel elég sok van a várólistán és még nem írtam fel oda mindet. Mindegy is, még azt szerettem volna, hogy kaptam tanácsokat a kritikaírással kapcsolatban, amiket meg is fogadok.
Köszönöm szépen aki szánt rám egy kis időt!:)

Dorothy


Cím: IMPOSSIBLE
Író: Vivien Német

Design:

Fejléc:
Hát, meg kell, hogy mondjam nekem egyáltalán nem tetszik. A háttérből nem lehet kimenni, legalábbis én nem tudom megállapítani, hogy mi van rajta. A lány sem illik oda (mellesleg nincs is szépen kivágva) és a felirat sem. 
Amúgy nem tudom, hogy ez a szürkés-feketés-pirosas fejléc, hogy illik a zöldhöz!?
10/5

Sablon és modulok:
Nincs is sok minden amit pontozhatnék - ez jutott eszembe először...
A menünél abban belül a "Fejezetek"-nél az nem tetszik, hogy nem frissítetted (:D) . Nincs kint a 15. fejezet!
Itt nincs több bajom.
A chat-el sincs és amúgy a háttér meg ezek tetszenek.
10/7

Történet:

Történet:
A blogban a történet tetszik a legjobban! Nem sablon, és mikor elolvastam "A történetről" című menümodult, egyből megszerettem. Nagyon jó és szerintem fel is iratkozom!:)
10/10

Összesen: 30/22

Nagyon jó blog és szereztél magadnak egy új feliratkozót!:)

1 megjegyzés: