2015. június 15., hétfő

Kritika - I find a love in One direction #7

Sziasztok!
Itt vagyok egy újabb kritikával.Ne haragudjatok, hogy eddig nem volt, csak nem voltam itthol, de hazaértem és van időm (de kedvem nem nagyon) úgyhogy itt van a hetedik kritikám!:)
(Mellesleg így zárójelben megjegyezném, hogy ezen kívül tizenöt kritika vár még rám, ezért többször lesz kritika bejegyzés.)

Dorothy


Író: alwayslooktheway

Design:

Fejléc:
Húha. Ne haragudj de ez borzalmas. Szegény fejléc csak lóg ott a levegőben. De az egész fejléc nem is jó. Egyérszt nem passzol a blog kinézetéhez. Másrészt az a lány szerintem össze van nyomva, aztán a fiú meg homályos és az a lány ott köztük, hátulról, hát nem tudom mi akar ott lenni. Szerintem mihamarabb változtass rajta!!!
10/3

Sablon és modulok:
Hát mikor megláttam, azt hittem, hogy az én gépem rossz, nem jól hozta be. Újratöltöttem, ugyan úgy maradt minden, aztán megint, majd megint, de semmi. Majd próbálkoztam azzal, hogy újból megnyitom a blogodat. Akkor sem változott semmi. - Hát akkor ilyen a blog - gondoltam magamba. - Ilyen, borzalmas.
Először is az a bajom vele, hogy legelsőnek van(nak) a "Közvélemény-kutatás"(-ok). Aztán az oldalmegjelenítések és így tovább. Hát egy normális blogon nem így szokott lenni. Hanem először van a "Bevezető" modul, amiben ismerteted a blogod témáját, aztán következik az "Oldalak" modul és így tovább. A te blogodban még Bevezető és Menük sincsenek!!!
Aztán a következő problémám az az, hogy a modulok sokszor el vannak választva és ez így csúnya!
Szerintem ezen is változtass!
10/3

Történet:

Történet:
Magával, a történettel nincs bajom, hiszen szeretem a One Direction-t. Nem is unalmas a történet, de (nem tudom, hogy ide tartozik-e de leírom) az a sok kép a bejegyzések elején, engem zavar. Lehet neked tetszik, de nem nagyon tesznek blog elejére képet. Csak a történetnél. 
10/9

Összesen: 30/15

Jó blog, csak ha kijavítod azokat amik nekem nem tetszenek, akkor még jobban fogom szeretni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése